maandag 29 februari 2016


Zo dan is het vandaag al weer 29 februari . Heb ik even geluk dat het schrikkeljaar is kan ik net nog even op mijn blog schrijven. Ja ja ging bijna mijn voornemen eraan. hihihi.
Nou ik kan jullie vertellen dat ik het onwijs druk heb gehad.

Natuurlijk met de beurs bezig maar ook met het woondeken van de lossen en vasten cal 2016. Ik was natuurlijk pas de vierde week van januari begonnen en ben nu op 5 toeren na helemaal bij voor a s vrijdag dus dat moet wel gaan lukken toch? Ik zal wel de kleurtjes die ik gebruik laten zien maar het resultaat komt een andere keer. Hier zit nog een leuk verhaaltje achter want jullie denken vast ze ging toch niets of zeer weinig kopen ? Ik hoorde van Alice dat als je bij zeeman je bollen wol had gekocht en je de bon kwijt was dat je de bollen wol met wikkel toch terug mocht geven. Nou ik had wat liggen hoor van allerlei projecten. Dus ik met een tas vol naar de winkel en ja hoor geld terug . Nou kon ik mooi mee doen met de cal zonder wol te kopen nou ja twee bolletjes dat mocht van mezelf .
word vervolgd .

Dan de doos op de foto nou daar zat de plakcharmeuse in en die heb ik al weer gesneden en in zakjes gedaan. Dus dames ik heb het weer bij me op de beurs in sliedrecht en het is een betere kwaliteit dan vorig jaar voor dezelfde prijs. Het was zoeken wie er aan kon komen maar ik heb het gevonden.

De bovenste foto is een stukje van de sluier van wat ik bij me zal hebben op de beurs . Ja ik ga echt niet teveel verklappen hoor.

Ook heb ik in de airfryer een appeltaartje gebakken. Oh wat was hij heerlijk. Had even een SAS dag En ik hoor jullie denken ze is toch aan de lijn jazeker nog steeds en ik ben 7.5 kilo af gevallen. Ik ben er nog lang niet maar zolang het me lukt blijf ik het vol houden. Ik moet zeggen dat ik de laatste week alleen maar stil sta maar ja nu moet ik doorzetten he. Ben ook heel blij met de airfryer die had ik jaren eerder moeten hebben.

Zo dit was het weer voor deze maand . Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoek op mijn blog .

1 opmerking:

  1. Mooie kleuren combi gebruik je voor de Cal... Appeltaart uit de airfryer? Wist niet dat dat kon! Succes op de beurs alvast

    BeantwoordenVerwijderen