zaterdag 4 februari 2012



Ook afgelopen vrijdag was het weer de eerste vrijdag van de maand en ja dan is het de borduurclub. Dan komen we met een aantal dames bij elkaar om te borduren. Elke maand proberen we een ander thema de gebruiken. Deze keer gingen we borduren op een achtergrond door middel van transfer papier te gebruiken. Dit kan je kopen in de boeken winkels en bij b.v.de grotere waren huizen.En dan kan je dat op je stof strijken. Maar omdat ik al eens bezig geweest was met mijn printer en het niet lukte (ben er nog niet zo handig mee) dacht ik ik gooi het over een andere boeg. Ik print een mooie achtergrond uit op papier en ga het dan borduren. Ik zelf en de andere dames vonden het prachtig.Ik zal er op de borduurbeurs in sliedrecht alles over vertellen. Maar nu zal ik jullie vast nieuwschierig maken door een foto van het geborduurde en geprinte kaart te plaatsen. Het kerkje , de boot,de vuurtoren en de boom zijn geborduurd op het geprinte papier.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

gr Bets

10 opmerkingen:

  1. Hallo Bets,
    Wat een geweldig leuke kaarten heb je gemaakt
    Jammer dat ik er niet bij was
    Gr. Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOIE KAARTEN HEB JE BETS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bets die kaarten zien er harstikke mooi uit.
    En een vraag, heb je achter de kaarten plakkatoen geplakt tegen het perforeren?

    Groetjes Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor......je kan er wat van!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is weer eens wat anders. leuk idee om eerst de achtergrond te printen en dan pas te borduren. Scheurt dat geprinte papier niet snel ? of plak je daar charmeuse achter vóór ja gaat borduren ? groeten Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi!

    Leuk om te zien hoe jullie met de borduurgroep steeds nieuwe ideeën uitwerken.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bets, ik had de kaarten natuurlijk al gezien, maar blijft een heel erg leuk idee van je. Weer iets nieuws voor Sliedrecht, kijk er al naar uit. Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi bets, leuk weer al dat nieuws op de blog. Ik moet toch eens met je babbelen hoe ik ook eens een blog zou kunnen maken. Is het moeilijk? Marja

    BeantwoordenVerwijderen