donderdag 4 juli 2013

Kaarten

Gisterenmiddag gezellig met Alice en haar dochter Romana zitten knutselen met kaarten. Het was voor mij een tijd geleden dat ik hier wat aan gedaan had. Ik had zelfs de kaart van de borduurbeurs (hier mee zat ik te demonstreren) nog niet afgemaakt kan je nagaan. Maar goed dit is hij geworden.


En dit was de tweede .
 
Het is een lief kaartje voor iemand die van honden houd. Ik borduurde de kaarten met de borduurmachine . Hiervoor neem ik stik en trek (scheurvlies ) in de ring . Ik strijk de plakcharmeuse aan de achterkant van de kaart en leg die op het scheurvlies en dan borduren maar. Door de plakcharmeuse gaat de kaart niet perforeren.
 
 
Ja en ik moest natuurlijk ook even de nieuwste mallen van Alice gebruiken. Zijn het geen schatjes vooral de vlinderrand vind ik geweldig.

 
Ook ik zelf had vorige week nog een nieuwe mal gekocht en hier maakte ik alvast mijn eerste kerstkaart van . Ja ja ik weet het de zomer moet nog komen maar omdat hij zolang op zich laat wachten en ik altijd te laat ben met de kerstkaarten dacht ik waarom niet? Als ik nu eens op tijd begin wie weet komt het dan dit jaar toch nog goed om iedereen een eigen gemaakte toe te sturen.

Na een hele gezellige middag had ik toch nog 4 kaarten klaar . En Alice en Romana hadden ook leuke dingen gemaakt maar daarover zal ze zelf wel iets op haar blog schrijven. In ieder geval was het zeer gezellig en geslaagd dus doen we dat nog eens over.

Ik wens jullie allemaal weer een fijn weekend. Ze geven eindelijk mooi weer op . Dus dat moet goed komen.
Groetjes Bets.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch een prachtige kaarten,degene die er een van je ontvangt kan er echt wel trots op zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer mooie kaarten geworden, en waarom zal je niet af een toe een kerstkaart tussen door maken. Jij ook een fijn weekend.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstkaart is het geworden
    welke mal heb je gebruikt voor de ronde kaart
    en heb je die met dotjes opgeleukt?
    *Matthy*

    BeantwoordenVerwijderen