zondag 1 september 2013

Cadeautjes.

 
Leuk cadeautje maar ja ik vond het niet persoonlijk genoeg. Daarom had ik er een klein dienblad onder gezet en een prachtig stuk harten zeep erbij gelegen .Een labeltje eraan en klaar was mijn cadeau.

Maar ik moest nog een kleinigheidje hebben en ik maakte dit .

 
Ik pakte een reepchocolade in en deed daar boven op een bloknootje. Altijd lekker en leuk om te krijgen want we worden allemaal ouder en soms laat het geheugen je wel eens in de steek dan is zo'n bloknootje altijd handig. Nog wat knip en versierwerk en dan is dit het resultaat. Fijne zondag nog allemaal.

Groetjes Bets.




4 opmerkingen:

  1. Ha Bets, wat goed om te lezen dat je weer een beetje aan het knutselen/hobbyen bent geweest! Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Bets.....altijd nog even iets eigens toevoegen natuurlijk, hahaha. leuk en lekker die chocoladereep......TOPPIE gedaan.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word iemand weer heel erg blij van. Mooie cadeau's heb je gemaakt. Fijn om te zien dat je weer een beetje aan het hobbyen bent.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een feest om van jou een cadeautje te krijgen, zo leuk en persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen