zondag 15 september 2013

Kaarten en cadeautje

 
 
Heerlijk achter de borduurmachine gezeten en dit is het resultaat.
Links boven een kaart met een geborduurde roos. Rechts boven een kaart met twee geborduurde olifantjes. Links onder  geborduurde hondjes en deze heb ik een applicatie van gemaakt zodat hij hoger op de kaart komt.
En rechts onder een kaart die nog niet klaar was. Bij alle kaarten gebruikte ik de plakcharmeuse onder de kaart als versteviging. En verder gebruikte ik op elke kaart wat frutsels om ze af te maken.

Toch eerst nog even deze kaart afgemaakt .
 
Maar ik was zo dom om de vlinders aan de bovenkant van de kaart uit te laten komen en nu past hij niet meer in een enveloppe. Dus moest die ook gemaakt worden . Ik kreeg pas een leuke enveloppe zelfgemaakt  dus ik heb het idee even gestolen . Sorry Alice.


Ook maakte ik een lief klein doosje .Dit om een vrijdag een lief bruidspaar te feliciteren . En ja er stond een cadeau tip een enveloppe maar ik vond dit iets leuker.


Het geld gaat er nog in en dan ziet het er zo uit.

Volgens mij komt dat wel goed vrijdag.

Fijne week allemaal.
Groetjes Bets.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Bets, ik heb het idee ook niet van mezelf, dus sorry hoeft natuurlijk niet!
    De kaarten had ik al gezien, weer echte plaatjes heb je ervan gemaakt en het doosje zal zeker in de smaak vallen, ook weer mooi gedaan. Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt weer mooi dingen gemaakt.
    Denk dat het bruidspaar heel erg blij gaat worden met dit doosje is toch veel mooier en leuker dan een enveloppe.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer creatief bezig bent.
    Leuke kaarten heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen