woensdag 13 februari 2013

Verstelwerk.

Allereerst allemaal hartelijk dank voor het mee leven van mijn griep(je) die al vanaf begin december duurt. Hoog tijd voor wat mooier weer . Ik wil de zon!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dan ben ik bij jullie allemaal langs geweest en wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt.
Jullie verdienen allemaal een dikke 10 en een knuffel van mij. (als de griep over is hihihihihi)


Ja en dan heb ik mezelf vandaag op het verstelwerk gezet. Ook dat moest echt gebeuren. Ik had zelfs een mandje met verstelwerk en dat heb ik nooit. Het zat me ook echt op mijn rug. Gelukkig heb ik het vandaag allemaal af gekregen . Het verbaast me altijd weer dat het niet eens zoveel werk is maar ja het is nu eenmaal niet mijn favorieten werk. Ik zit liever achter de borduurmachine. Ja en dan gebruik je best wel veel steken ,knoopjes ,garen enz. Het vervelendste werk vind ik broeken smaller maken en ja die zaten er ook bij.  Vooral die broeken met een dubbele naad. Bah wat een vervelend werk. Maar zoals ik al zei ik kan er weer tegen aan en hoop het nu weer bij te kunnen houden. Het mandje is  nu in ieder geval voor iets anders in gebruik.

 
 
En nu maar hopen dat de fam. en kennissen niet teveel op hun kerfstok hebben. Dan kan ik me nu weer op de beurs gaan storten. Ik moet nog wel wat inspiratie opdoen maar dat komt bij mij altijd op het laatste moment. Nog een fijne week allemaal .
Groetjes Bets.
 
 
 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Verstelwerk altijd vervelend om te doen maar een heerlijk gevoel als het allemaal weer netjes in de kast ligt
    Veel succes met de voorbereidingen voor de beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om er aan te beginnen is altijd een hele stap maar als je het verstelwerk dan klaar hebt dan kun je dat weer wegstrepen op je lijstje en leuke dingen gaan doen.

    Succes met de voorbereidingen voor de beurs.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen