zondag 14 april 2013

Haken / geurkussentjes van zand en kroontjes.

Zo was er weer een week voorbij zonder dat ik achter de machine kon omdat mijn machine bij de dealer stond  . Inmiddels heb ik de machine terug en kan ik er weer achter tenminste als ik er nog de tijd voor krijg voor de beurs. Ik weet het nog maar een weekje en dat met de verbouwing in volle gang ben ik bang dat alles wat ik nog in gedachten had weer niet gaat lukken.

Ik heb wel wat haakwerk tussendoor gedaan . Het zijn kussentjes  gevuld met geurzand . Het is zo fijn om als je grote lappen moet gebruiken om dan de zakjes neer te leggen op de stof zodat deze niet weg kan glijden. Ze stonden al even op mijn verlanglijstje om te maken.

Nog even de knoopjes erop zetten en dan zijn ze klaar. Ik heb ze uit mijn hoofd gemaakt. Ja ja de haaknaald en ik worden nog vriendinnen En omdat we een groot feest moeten krijgen op de kroningsdag heb ik ook deze gehaakt.  Het patroontje is hier te vinden.

Nou dat moet goed gaan komen toch?

a.s. Vrijdag hebben we club in Lekkerkerk. Dan gaan we voor de 3 d bloemen.
En dan is het zaterdag onze feestdag want dan is er weer een borduurbeurs in Sliedrecht.

Alice en ik zullen weer demonstreren en we hopen jullie allemaal weer te mogen ontmoeten.Als het druk is kom dan later nog even een praatje maken dat vinden wij heel gezellig.

Ik zal waarschijnlijk deze week geen tijd meer hebben voor mijn blog ook i.v.m. de verbouwing. Daarom wens ik jullie nu al een hele fijne week en volgend weekend net zulk heerlijk weer als vandaag?
Groetjes Bets.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt. Veel plezier met alles wat je gaat doen! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je zand zakjes lijken mij ook erg handig. Vind ook de kroontjes erg leuk geworden. Sterkte met de verbouwing en voor vrijdag en zaterdag heel veel plezier.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kussentjes en ook erg handig

    Heel veel plezier en succes op de beurs !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer leuke schattige zakjes gemaakt. Succes met de verbouwing

    BeantwoordenVerwijderen