donderdag 2 januari 2014

Cameo Silhouette

Ben druk bezig mijn cameo silhouetten onder controle te krijgen. Wat een geweldig leuk ding is dat zeg. Weer een hobby erbij .Ik maakte dit ermee voor onze kinderen met nieuwjaarsdag . We stopten er een kleinigheidje(geld) in en de kleintjes kregen de doosjes. Daar stopte we ook nog een doosje met smarties bij.  Ja je bent natuurlijk niet voor niets( O) pa en (O) ma.

 
 
Het ene kleinkind is Nu al gek op paarden en de andere op de teletubbies. Dus het thema was snel gevonden.
 

 
Voor de dochters maakte ik een soort enveloppe die ik met een strik dicht maakte .Ik heb deze
eerst uitgesneden en toen getekend met de cameo. (onder en boven) en toen dicht gevouwen .


 
Voor de schoonzoons maakte ik deze enveloppen. Ik had helaas geen tijd meer om er
verder nog iets leuks van te maken maar de volgende keer komt dat vast goed.

 
Ook maakte ik wat kerstballen en een waxine lichtje met naam erop.
 
 
 
 
En ik ben nog aan het glas etsen geweest.
 
 
Jullie zien ik heb al het een en ander uitgeprobeerd. En ik ben dol enthousiast over deze machine.
 
En na al die super  feestdagen heb ik vandaag alles eerst maar eens opgeruimd en schoongemaakt. Wel weer kaal in huis maar ook wel weer lekker dat alles weer gewoon word. Morgen heerlijk met Paula en Alice aan de slag met de cameo. Ben benieuwd wat we van elkaar leren en of we ook nogwat gaan presteren. In ieder geval wordt het vast heel gezellig.
 
Groetjes Bets.
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe hobby heb je erbij gekregen.
    Je hebt er al hele leuke dingen meegemaakt, ben benieuwd naar je volgende projecten.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nieuwe hobby heb je erbij zeg, en dan al gelijk zulke mooie resultaten.

    Heel veel plezier samen en we zien het vanzelf wel weer voorbij komen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig en gezond 2014 Bets.
    Ik zag bij Alice op haar site ook al een leuk project met die snijplotter langskomen. Jij hebt er ook leuke mooie dingen mee gemaakt. groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen