maandag 7 april 2014

Beurs sliedrecht 2014

Lieve mensen het is weer hoog tijd om iets op mijn blog te vermelden. Ja ik heb het even af laten weten want ik had het te druk met de kraam voor de beurs (waar ik het al eerder over had) in Sliedrecht. Afgelopen zaterdag was het zover. De avond ervoor de auto inruimen. Die natuurlijk altijd te klein is.

Het was weer erg vroeg op Kwart over 5 uit bed en onze hulp Gonnie om half zeven opgehaald om precies om 7 uur in Sliedrecht te zijn. Daar aangekomen zijn we direct aan de slag gegaan om de kraam weer super leuk te krijgen. Altijd weer spannend of we op tijd klaar zijn en geloof het of niet maar we zijn altijd 5 min voor het open gaat klaar . Drinken we snel wat en dan laat ze maar komen wij zijn er klaar voor.

 
Ja en dan is het zo snel druk bij de kraam. En de plak charmeuse was dan ook al snel weer uitverkocht. We hebben er zelf ook zo veel plezier in.
 
 
De uitleg om kaarten te borduren op papier is en blijft heel interessant. Ik zal de volgende keer een uitgebreide uitleg geven. Krijg er ook altijd heel veel vragen over. En dan is het super leuk om uitleg te geven. De dag duurt wel erg lang want de beurs was om 5 uur afgelopen. En dan moeten wij alles weer inpakken en opruimen. Snel nog even wat drinken en nee geen appeltaart want dat wilde ze in de keuken niet meer Jammer hoor Hadden we ons de hele dag op verheugd. Maar verder super geregeld en een pluim Voor Jose ,Loek en hun Fam.
Hopelijk mag ik er volgend jaar weer bij zijn om jullie met raad en daad bij te staan.
 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er weer gezellig uit, misschien volgend jaar toch eens kijken of ik er eens heen kan gaan.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n'kraam en een hele drukte!
    Groetjes Janny
    Rozen van Papier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
    Het zag er weer heel gezellig uit.

    Jammer van die appeltaart :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. Spannend om alle mensen te spreken. Jammer van de appeltaart. Na het harde werken had die vast wel gesmaakt. Wie weet volgende keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen