maandag 26 mei 2014

Ooievaarsdorp / verjaardag

Het is een heerlijke maar heel drukke verjaardag geweest. Ik wil dan ook iedereen nogmaals dank zeggen voor alle felicitaties ,lieve kaartjes , bloemen ,chocolade en prachtige cadeaus .Ik ben echt enorm verwend. Kijk maar eens.

Foto: Allemaal hartelijk dank voor de felicitaties die ik gisteren kreeg. Ik ben enorm verwend. Was een super leuke maar enorm drukke dag. Om 2 uur ging ik vannacht naar bed. Nu maar wat opruimen en van de zon gaan genieten. Straks een heelijke BBQ bij Jeannette van Eersel . Fijne dag allemaal en geniet van de zon.


Afgelopen zaterdag was ik met onze dochter schoonzoon en kleinkind in het ooievaarsdorp in Groot Ammers. erg leuk de Graan molen was ook open en konden we bezichtigen . Dit hebben we dan ook uitgebreid gedaan. Wat ook nog leuk was dat er een hele oude kachel stond en laat die nou ook in mijn ouderlijk huis in de keuken gestaan hebben. Dus er kwamen weer heel wat gedachten boven. Zelfs de kachel poets wist ik nog te herinneren. Zebraline en volgens die meneer was het ook nog te koop . Ja ja vroeger moesten we eerst houtjes hakken voor we het warm kregen. Wel een hele leuke middag gehad en lekkere meel gekocht Gemalen in de molen . Nou dat gaan we dit weekend dan maar eens uitproberen.

 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt mooi cadeau's gehad.
    Altijd mooi om zoiets van binnen te kunnen bekijken, wij hebben de witte molen en kun je ook allerlei soorten meel kopen.
    Je merkt wel het verschil hoor.
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt.

    Wat een kachel al niet voor herinneringen kan brengen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen