dinsdag 24 juni 2014

Blij Blij Blij

Afgelopen dinsdag dacht ik weer een knobbeltje in mijn borst te voelen. Woensdag was het weg Maar donderdag overduidelijk aanwezig. Is dat weer schrikken . Na een klein dagje ziekenhuis vrijdag konden ze me al vetellen dat het naar alle waarschijnlijkheid niet kwaadaardig was. Maar toch even naar de patholoog  anatoom voor de zekerheid. Maandag terug komen nog een echo voor de zekerheid en toen de uitslag . Zo spannend ik had het niet meer.
Gelukkig is het niet kwaadaardig maar het moet er wel uit werd er gezegd. Pfft ik moest toch even een traantje laten (en ik niet alleen) Ik heb een atheroomcyste en dat komt vaker voor na de bestralingen.  Dit moet er wel uit want dat kan anders problemen gaan geven. Het is nu een mooi klein rond bultje maar kan goed uitgroeien en daar zitten we niet op te wachten. Ook kan ik er erg veel pijn aan krijgen dus 4 juli ga ik weer onder het mes om het er uit te halen. Maar dat geeft niet ik was zo blij met deze uitslag het had ook zomaar heel anders kunnen zijn.

Vandaag heb ik weer een super dag want ik mocht een nieuwe machine uitzoeken. Hij is besteld en ik hoop dat hij er snel is.
Ik kan niet wachten. En deze is het geworden.

 
 
Hopelijk ga ik er net zoveel plezier aan beleven als mijn vorige. Die ik overigens wel hou . Is een goede machine en ik heb er veel voetjes bij dus ik ga er lekker op naaien. En als ik veel borduurwerk heb kan ik zelfs met twee borduren wat een luxe. Zo blij de week is net begonnen maar kan niet beter worden.
 

3 opmerkingen:

  1. Wat zul je geschrokken zijn Bets. Sterkte volgende week.

    Wat een mooie machine heb je gekocht. Heel veel borduurplezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is schrikken zijn, fijn dat het goed is.
    Wat een geweldige machine heb je uitgezocht ik wens je er veel plezier mee!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is schrikken. Gelukkig is de uitslag goed.

    En wat leuk een nieuwe machine. Ga er maar lekker van genieten.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen