donderdag 24 juli 2014

Ziekenhuis

 
En daar lig je dan in het ziekenhuis. Ik kwam zaterdagochtend op met een hele dikke enkel die zeer pijnlijk en gezwollen was. Heel de dag gekoeld maar wilde niet overgaan en werd alleen maar erger. Dus naar de hap. Tenminste die kwam naar mij want ik kon mijn stoel niet meer uit. Nou ja een prednison spuit er in en moest om tien uur beter gaan anders moest ik weer bellen. Nou het ging dus niet beter maar slechter en ik moest naar het ziekenhuis met de ambulance want ik kon en mocht er niet op staan en inmiddels was ook mijn been tot mijn kniehoogte dik geworden. Op de EHBO aangekomen dachten ze eerst aan een bacterie ,toen de reuma toen twijfel dus opnemen was het bericht. Ben om 4 uur in de nacht naar zaal gebracht en kreeg daar prednison een morfine spuit tegen de pijn en antibiotica via infuus. De volgende dag is er vocht uit de enkel gehaald en op kweek gezet. Nou kreeg ik gisteren de uitslag en die was geen bacterie dus toch van de reuma. Het is echt een fikse ontsteking. Nu zijn we een paar dagen verder en ik moet zeggen de pijn is iets minder en de zwelling begint af te nemen. Wordt helemaal lek gespoten met medicijnen maar verder heel goed verzorgd.
De warmte is goed te doen in het ziekenhuis door de airco.
Zo zijn jullie weer even op de hoogte en hoop ik dat ik snel weer achter mijn machine kan.

1 opmerking:

  1. Bets fijn dat je weer thuis bent en daar knap je meer van op als in het ziekenhuis .Beterschap en leuk je kleinkind bij je .

    BeantwoordenVerwijderen