zondag 1 april 2012

kruissteekjes 2


Afgelopen week druk bezig geweest voor de borduurbeurs in Sliedrecht . http://www.borduurwereld.nl/Beurs/Lockhorst.htm
Ja ik moet toch wat laten zien.
Kruisteekjes geeft toch wel een bijzonder effect . Als je het op echt linnen borduurt dan is het net alsof het met de hand is gedaan. Het is een heel werk om de kruisjes om te zetten voor de machine maar het resultaat is er dan ook naar. En de volgende is vlug te borduren waar je anders een paar dagen over moet doen. Ik ben begonnen met vera(zie mijn vorige bericht) inmiddels ook vergroot.
Daarna de hieronder geborduurde dingen . Het is heel leuk om te doen maar erg tijdrovend.


De zak links onder wil ik ook nog in kleurtjes borduren . Leuk om het in verschillende dingen te laten zien. Links boven een rand waar ik nog even over moet verzinnen wat ik daar van ga maken.
Rechts een naalden boekje met speldenkussentje. En rechts onder heb ik het vast geniet op schildersdoek. Hoop de dingen die ik nog wil doen te halen maar ik ben bang dat ik weer veel te laat begonnen ben . Aankomende week twee dagen opassen drie keer met mijn man voor onderzoek naar het ziekenhuis naar de kapper enz enz. Dus waarschijnlijk een week waar niet veel tijd voor de hobby in zal zitten. Ik hoop jullie allemaal op de beurs te zien .Ben al begonnen aan een logo (met dank aan Tiny Spaan) voor op een badge en de naam kaartjes zijn geknipt .


Fijne zondag nog .
Groetjes Bets.

5 opmerkingen:

  1. Janie: wet mooi weer, kunstwerkjes hoor.
    Ik kijk er naar uit om het in het echt te zien.
    Groet Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat superleuk en het zal inderdaad wel veel werk zijn om het te digitaliseren maar het ziet er prachtig uit .!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is inderdaad heel erg mooi hoor veel sterkte voor de komende week, en hoop dat je toch nog wat tijd over houd voor de hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bets, je borduursels zien er mooi uit, hopelijk worden ze ook zo gewaardeerd. Nog maar anderhalve week, dan is het al zover..
    Groeten,
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen