vrijdag 8 maart 2013

Wat zal ik doen?

 
Ik zit met een luxe probleem. Ik weet niet wat ik moet maken van deze mooie klaprozen . Ga ik voor een kussen of ga ik voor een schilderij? Wat zouden jullie doen? Ik ben benieuwd.

Dit patroon is van Divine Designs . Het is een 3 D patroon met in het hart van de bloemen Fringe.

En dat was wat we vorige week op de club in Gouda gingen doen. Ik maakte toen deze pauw die ik afwerkte met wat glittersteentjes die ik kocht bij Glitter en Glamoer . Op de foto is het niet zo goed te zien maar de staart is helemaal met fringe en ook de zijkanten van het lijf. Op de kop zit ook nog iets fringe verwerkt. Heel leuk om te doen. Zo spannend om de onderdraad weg te knippen en dan de bovendraad naar boven te halen zodat je dat fringe krijgt .

 
En omdat ik nog iets tijd over had op de club heb ik nog even een kaart gemaakt die ik thuis nog afwerkte met wat roosjes ,een pin ,wat blaadjes en een zelfgemaakt takje van kraaltjes. Ook een bedel mocht niet achterblijven Jammer dat ik die nu net niet goed heb neergelegen voor de foto(rechtsonder). Ik kan even geen nieuwe maken want mijn fototoestel moet eerst opladen. Maar mocht je hem willen bewonderen ik neem hem mee naar de beurs.
.
 
Ja en dan maakte ik nog meer maar dat is inderdaad voor de beurs. Een heel productieve week.
Fijn weekend allemaal.
Groetjes Bets.

2 opmerkingen:

  1. Hooi Bets. Bedankt voor je berichtje op mijn blog:)

    Zelf ben je ook weer lekker creatief bezig geweest! Mooi allemaal weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bets, wat zijn ze mooi he, die van mij is ook bijna klaar. En ik vind ze ook zo leuk om te maken. Mijn exemplaar wordt een kussen voor op de bank, de iris en bloesem worden voorbereid. Ben benieuwd wat jij ervan maakt, schilderij zou ook heel goed kunnen.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen