zondag 19 mei 2013

Katjeskelder in Oosterhout.



Even een kort berichtje van mij.

Vandaag zijn we heerlijk aan het relaxen in het een huisje in Oosterhout.
Dit van wegen mijn verjaardag afgelopen vrijdag .We hebben een huisje gehuurd in de katjeskelder en we zijn er met de kinderen en kleinkinderen .
Tot nog toe hebben we heerlijk weer en het reuze naar ons zin. Had nog wat spullen meegenomen om te handwerken maar we zijn er nog niet aan toe gekomen en ik ben bang dat dat ook niet gaat gebeuren. hihihihi
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe.
groetjes Bets.

4 opmerkingen:

  1. Nog heel veel plezier in Oosterhout. Goed teken dat de hobby spullen nog in gepakt zijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd.
    Veel plezier in Oosterhout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier ik hoop voor jullie dat het weer nog een beetje mooier word !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben we het gezellig gehad, gaat veelste snel voorbij zo'n weekend! Snel sparen voor een volgend weekendje weg!

    x Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen