zaterdag 22 februari 2014

Even met de cameo spelen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het gaat weer iets met mijn schouder en ja dan ga ik toch ook weer wat proberen te doen. Nog wel even rustig aan en vooral niet teveel doen want dan voel ik het wel. maar ik ben begonnen met wat dingen te maken met de cameo. Deze doosjes neem ik ook mee naar de beurs.

 
Het eerste doosje heb ik met blauw bloemetjes karton gemaakt. De bovenkant maakte ik met een kantje af en op de voorkant een bloemetje met wat frutsels een label met Gefeliciteerd en er in een lekker stuk lavendel zeep en op naar de volgende.
Dit was een uitprobeersel. Hier gebruikte paars karton en maakte in de voor en achterkant gaatjes waar ik weer ander donker  karton tegen aan plakte . Dit gaf niet het gewenste resultaat en ik dacht ik ga de gaatjes met glitterlijm doen .Daar boven op weer een dotje met bloemen en frutsels. ook weer een stuk lavendel zeep erin en klaar was ook deze.
Rechts boven een doosje met een sleutel en een label met verhuizen. Altijd leuk om een cadeau bon in te doen van bv gamma of karwei.
Links onder een vierkant doosje met birthday wishes
heel leuk om bv geld of cadeaubon in te doen. Hoewel wat make up ook super leuk is.  Ja en dan kom ik bij de gitaar doosjes .Pfft deze koste wel wat moeite maar ik vind ze zelf super leuk geworden. Ik vond het niet nodig om er veel bij te doen een mooi stukje touw met houten kraaltjes en een labeltje vond ik genoeg.
En dan als laatste maakte ik nog een klein boekje voor kleine notities of boodschappenlijstjes te maken. Ook hier een label en een bloem met wat frutsels om het af te maken.
 
Nu hoop ik volgende week weer achter de borduurmachine te kunnen want ik moet nog heel veel maken voor de beurs.
Fijn weekend nog allemaal.
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit!
    Hoop dat je weer snel wat kan doen met je schouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de foto's klein zijn.
    Heel erg mooi gedaan en het zijn stuk voor stuk weer kunstwerken geworden.
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je schouder.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen