dinsdag 14 augustus 2012

Agenda

Zo nu eerst weer een blogberichtje. Er valt even niet veel te vertellen. Ik was afgelopen weekend een beetje ziek en had daardoor nergens zin in. Dus ik heb niets gedaan dan oude bladen doorlezen. Gelukkig is die achterstand lekker weggewerkt.Ja en dan heb ik gisteren en vandaag weer opgepast dus dan komt er ook niet veel van de hobby.Toch heb ik iets te laten zien. Ik had bij de plaatselijke boekhandel een agenda van Eline huis besteld en ja hoor vanmiddag kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was. Ik heb hem gauw opgehaald en ik moet zeggen ik ben er blij mee.
Past helemaal bij me.



Maar ik hoop dat het nog even duurt eer dat ik hem mag gebruiken want ik geniet heel erg van dit weer. Hoewel ik denk dat het me zaterdag nog wel even tegen zal vallen. Dan vieren mijn man en ik onze verjaardag en ze geven heel warm weer op. En aangezien het bij ons op een verjaardag altijd heel druk is zal ik nog wel even puffen denk ik hihihihihihi  Maar beter dan regen vind ik.
Allemaal heel erg van het komende fijne weekend gaan genieten en tot het volgende blogbericht.
gr bets

6 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd...en zaterdag valt het mee, het warmst wordt het geloof ik donderdag.
    En ach..lekker buiten onder de parasol, en een drank en gebak buffetje maken, de gasten zelf laten lopen, dat is echt leuk...alleen als ze het niet gewend zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke agenda heb je gekocht.

    Fijne verjaardag en ik hoop dat het warme weer een beetje meevalt!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie agenda. Fijne verjaardag voor zaterdag en ik hoop dat het meevalt met de warmte.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bets,fijn dat je er weer bent(opgeknapt en wel),fijn dat je iets hebt gehad aan de tip met de mentholpoeder.Die agenda ziet er gaaf uit en ik wens je man en jou alvast een heel fijn feest toe,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bets

    Gelukkig voel je je al wat beter.
    Wat een mooie agenda, staan vast hele leuke dingen in.
    Alvast een hele fijne verjaardag zaterdag, van harte gefeliciteerd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave agenda ma!!

    xxx Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen