zondag 5 augustus 2012

Raadsel.

Op de eerste plaats wil ik alle mensen bedanken die me wilde helpen met mijn blog. Helaas kan ik jullie melden dat ik waarschijnlijk al mijn blogberichtjes van de maanden juni en juli kwijt ben. Hoe het is me nog steeds een raadsel.En ik BAAAAAAAAAAAAAAL er ontzettend van . We hebben geen viris kunnen ontdekken.Verschillende virus scanners hebben hun best gedaan en niets gevonden. Dus ik durf nu wel weer een berichtje te plaatsen.

Ik schreef in mijn laatste bericht (wat dus ineens was verdwenen) Dat er iets goed mis was met ons hondje Dribbel. Ook dit is tot nog toe een raadsel wat hij heeft. Gelukkig is hij iets aan het opknappen met de Prednisolion kuur. Ook kreeg hij van de dierenarts Xeden.  Als dit niet gaat helpen moet er bloed afgenomen worden. Dus nog even afwachten wat er gaat gebeuren. Hij heeft zoveel jeuk dat hij zijn tepeltjes eraf heeft gejeukt. Dat is nu iets minder. Miranda nog bedankt voor je tip van de
mentholpoeder. Ik had er nooit aan gedacht om dat bij een hondje te gebruiken. Maar inderdaad hij vind het heerlijk.

Verder schreef ik over mijn gehaakte vestje waar ik de panden klaar van had. Nu heb ik de mouwen inmiddels ook klaar en ga ik aan de afwerking beginnen. Wordt vervolgd.



Ook schreef ik over het kleuren Ik heb er weer wat gekleurd en laat er even een foto zien.


De kaarten moeten nog worden gemaakt maar het kleuren alleen is al zo leuk om te doen. Ik heb zoveel plezier van de kleurpotloden. Ik ben Nel dan ook nog zeer dankbaar. En ik maakte nog een vintage kaart.

Ja en dan zijn er nog een aantal verjaardagen af te werken . Om te beginnen maakte ik dit cadeauenvelopje in verschillende kleuren drie keer. Ze zijn allemaal al vergeven . En ze waren er blij mee.


Deze snoepjes met kleine geld evelopjes waren ook in goede aarde gevallen.


En dan hadden we nog twee geboorte kaartjes gekregen . Ook daar maakte ik weer twee lieve kaartjes voor. Het zijn twee broers die alle twee een zoon kregen.

Zo is het weer een hele blog geworden maar jullie zijn weer op de hoogte van mijn doen en laten.
Hopelijk blijft dit blogbericht nu wel staan. Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe. groetjes Bets.

2 opmerkingen:

  1. Je bent weer gezellig bezig geweest !

    Het vestje word heel schattig en je kaarten zijn ook zo mooi...je hebt op die manier weer een aardige voorraad

    Fijne zondag verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie hoor al die kaartjes, envelopjes en ook het kleur gebeuren ziet er erg mooi uit. Vind je vest ook erg leuk, hele mooie kleur ben benieuwd hoe ie is als ie klaar is. Hoop dat je blog nu gewoon blijft werken.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen