zondag 23 december 2012

De laatste dingen voor kerst.

 
Zo nog even voor het einde van het jaar de verjaardagen afhandelen. Onze buurvrouw is op eerste kerstdag jarig en omdat ik dan 13 of 14 mensen op het diner krijg ben ik gisteren al haar cadeautje wezen brengen. Ik maakte een doosje en versierde dat. deed er een mooi setje oorbellen in en ze was er erg blij mee.

 
Ook heb ik nog iets voor mijn hulpje gemaakt . Ik ken haar nog niet zo lang dus maakte ik een doosje met chocolade en een handdoek. Ook dit viel erg in de smaak moet ik zeggen.
 
 
Ja en dan de beloofde naamkaartjes en de menu kaarten zijn helemaal af. Voor ons kan de kerst op het koken na nu echt beginnen.


Fijne dag nog groetjes Bets.

1 opmerking:

  1. ziet er allemaal weer erg mooi uit, en leuk is dat het als mensen blij zijn met de cadeautjes.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen