zondag 23 december 2012

Hele fijne kerst en een gelukkig en gezond 2013.


 
 
 
Mag ik iedereen heel hartelijk danken voor de lieve leuke reactie's die ik steeds maar weer kreeg van jullie dit jaar . Ik waardeer het echt dat jullie regelmatig een bezoekje brengen en een reactie achterlaten . Ik lees het dan ook altijd met heel veel plezier. Hopelijk kan ik jullie in 2013 ook laten genieten van al het moois dat ik wil gaan maken. Ja ja de ideeën rollen al in mijn hoofd.

Allemaal een hele fijne kerst en een heel gelukkig en gezond 2013 met al jullie dierbaren.

Liefs Bets en Wim.
 

7 opmerkingen:

  1. Hele fijne dagen toegewenst. hoop nog lang te mogen genieten van je mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne dagen en een gelukkig en gezond 2013, en hoop dat er weer vele creaties voorbij komen waar we weer van kunnen genieten.

    corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie hele fijne dagen en een gezond,gelukkig en creatief 2013

    En dat we maar mogen blijven genieten van alle mooie dingen die je maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bets,

    Wat zijn je menukaarten voor de kerst schitterend.
    Hele fijne feestdagen en een geweldig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bets,natuurlijk kom ik volgend jaar ook weer graag bij je kijken naar alle creaties. Ik wens jou hele fijne dagen en een goed,gezond en creatief 2013 toe,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bets dank je wel, jij ook hele Fijne Kerstdagen en alle goeds en blog goeds in 2013!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Bets, hele fijne dagen toegewenst voor jullie allemaal, dat het maar een fijn, gezond en creatief nieuw jaar mag worden! Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen