woensdag 26 september 2012

Twee Kaarten

Vandaag twee kaarten gemaakt.

De eerste is een condoleance kaart die helaas ook een bestemming heeft voor de over buren waarvan buurman zijn vader is overleden.


 
Ik gebruikte de kleuren wit , donker en licht grijs. Ik stempelde een boom erop.
De tekst in de midden is Met Oprechte Deelneming. Verder liet ik hem heel simpel .Ik vond hem zelf erg mooi maar op de foto komt dat jammer genoeg niet over.De kleuren zijn hier heel anders.


Na deze kaart wilde ik weer even een leuke kaart maken en wat is nu leuker dan kerst.
Eerst kleurde ik de engel in en ging toen op zoek naar wat mooie materialen erbij en volgens mij is het weer gelukt. Jammer dat de stempel niet helemaal gelukt is .Links onderin een bloem die ik zelf maakte van kant .
 
Zo dat was het weer voor vandaag.
Gr Bets.

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn twee totaal verschillende kaarten maar ik vind ze alle twee heel erg mooi geworden. Het is inderdaad soms erg lastig om de kleuren mooi op de foto te krijgen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bets,ik had je een tijdje gemist dus nu even bij gelezen,wat een prachtige borduursels en bloemen heb je gemaakt,schitterend.Je kaarten zijn toch goed gelukt,lieve stempel ook,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen