woensdag 14 november 2012

kerst kaarten


Ja vrijdagavond was ik uit de club thuisgekomen en ik werd ziek. Uit eindelijk maandag ochtend naar de huisarts blijk ik longontsteking te hebben. Kreeg gelijk een antibiotica  en een prednison kuur recept mee. Met de mededeling doe het even rustig aan en kom volgende week woensdag even terug om de longen te controleren. En ja wat doe je dan in deze tijd? Natuurlijk kerstkaarten maken. Ik was toch al achter dus is het nog ergens goed voor zullen we maar zeggen. Nou hier komen er een paar en ik ga jullie er vast nog meer laten zien. De eerste is een plaatje van internet. De kerstboom( komt uit de double doo  met een mal geleend van mijn vriendin Plony) en nog wat versiersels en het ziet er wel leuk uit.
 
 
De tweede is een magnolia ingekleurd met de derwent potloden. Het blokjes papier is eerlijk gezegd een stukje behang vond het er wel leuk bij. De sneeuw heb ik met de parelpen gedaan maar dat moet ik echt nog onder de knie krijgen. Op zich ook geen verkeerde kaart dacht ik.
 
 
De derde is ook een magnoli . Ook weer ingekleurd maar nu heb ik ook een tekst bij gevoegd en die herkennen mijn vaste lezers wel van de vorige keer. Ja over de achtergrond dat is een restje glitterstof waar ik nu nog weinig over kan zeggen.(5 dec verassing).

 
De vierde wilde ik in het zwart / rose .En ja een engeltje kan bij mij nooit stuk. Ik maakt eerst met de doublle doo de onderkant en haalde er een koortje door en knoopte dat vast. Toen eerst weer een zwart/zilver rondje en daarop de in gekleurde engel . Wat takjes en roosjes en een strikje maken het geheel wel af.

                                                      
Ja en dan de vijfde kaart. Ikzelf vind het de mooiste van de vijf geworden.  Ook hier gebruikte ik weer een stukje behang. En een heel mooi magnolia plaatje ingekleurd .Eerst wist ik niet goed hoe ik deze nou zou kleuren .Maar ik ben er zeer tevreden over. Ja en dan een kantje ,bandje ,zelfgeborduurde bloem (linksonder) met roosjes een pin en takje maken het geheel weer af.
 
Zo jullie zien ondanks alles heb ik toch nog lekker aan tafel bezig geweest en dat lijkt mij beter dan de hele dag in bed liggen want daar word ik pas echt ziek van.  
Groetjes Bets.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Bets

    Wat een prachtige kerstkaarten. Ze zijn heel verschillend maar dat vind ik juist zo leuk.
    Ik vind het knap dat je de energie hebt om deze kaarten te maken tijdens het ziek zijn.
    Veel sterkte, ik hoop dat je snel opknapt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Bets, het bloed kruipt waar het niet gaan kan....!! Zie dat je lekker bezig bent geweest, is ook niets de hele dag in bed.
    Gaat het weer een beetje..??
    Beterschap, Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt

    Van harte beterschap en ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend voor je Bets,longontsteking is niet niks.Ziek maar goed uit en als je in dit tempo kaarten blijft maken ben je zo op dreef.Beterschap,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten,iid zo verschillend. Word maar snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Hoop dat je snel beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen