zondag 25 november 2012

Pinnen en Sterren t-shirts


 
Vandaag zou ik met mijn vriendin Plony naar Rijswijk naar de beurs gaan maar omdat het vanmorgen al zo stormde en ze nog meer storm opgaven besloten we om het niet door te laten gaan. Ja en dan heb je in eens een dagje over en wat ga je dan doen. Natuurlijk aan de hobby. Ik maakte pinnen om kaarten mee te versieren en die zijn naar mijn mening goed gelukt. Je kan ze ook kopen maar ja deze heeft niemand toch?
 
 
Ik gebruikte quiltspelden die zijn net iets langer dan gewone spelden dus hier goed bruikbaar voor. Verder kraaltjes en kralenkapjes die ik hier een tijdje terug speciaal voor kocht. Ja ik was het al langer van plan maar ja die tijd he. Maar ik moet zeggen dat het heel leuk was om te doen en ik kan ze weer goed gebruiken. Nu nog wat kralen takjes maken want daar ben ik ook bijna weer doorheen. Die zijn ook zoooooooooo leuk om je kaarten me te versieren maar daar hebben we het een andere keer weer over.Vinden jullie ze ook leuk geworden?
 
 
 
 
Verder heb ik  twee t-shirts gemaakt .Van Gutterman hebben ze van die glitterfolie velletjes en ik gebruikte de Doublle Doo om de sterren uit te stansen. Daarna op de t-shirts gestreken en wallah ze waren al klaar. Ikzelf vind ze erg leuk geworden en onze dochters ook. Nu maar hopen dat ze in de was mooi blijven  dan kunnen ze nog veel gedragen worden zo rond de feestdagen.
 
 
En zo was de dag weer om .Wens ik jullie allemaal een hele fijne week toe en denk morgen als je de regen ziet
 achter de wolken schijnt altijd de zon.
Groetjes Bets.


3 opmerkingen:

  1. Hallo Bets,

    Wat zijn die pinnen mooi geworden wat ben jij toch creatief geweldig.
    En de kaarten die er onder staan heb ik ook bewonderd wat zijn ze mooiiii!!!!!! schitterd.
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pinnen zijn grappig, je moet er maar opkomen. Jullie zijn ook altijd wel ergens mee bezig, lekker bezige bijtjes.
    De kleine shirtjes zijn echt snoepjes.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor..de dag weer goed besteed!

    BeantwoordenVerwijderen